هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بازی اول لیگ همیشه سخت است، اما توانستیم سپیدرود را به راحتی شکست دهیم.

رضاوند: بازی اول لیگ همیشه سخت است/ می خواهم برای جام ملتها مدنظر کی روش قرار گیرمآرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درخشش خود در نخستین دیدار سایپا تهران در لیگ برتر مقابل سپیدرودرشت بیان کرد: بازی اول لیگ همیشه سخت است، اما خداراشکر توانستیم این دیدار را به راحتی ببریم. سپیدرود هم تیمی باکیفیت است که مهره‌های خوبی دارد، اما به دلیل اینکه روی نقاط ضعف حریف کار کرده بودیم، توانستیم این بازی را ببریم. من هم توانستم در این پیروزی نقش داشته باشم.

او درباره هدف گذاری سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: تا جایی که بتوانیم مانند فصل گذشته بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم جز تیم‌های بالای جدول باشیم. سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال از تیم‌های قدرتمند لیگ هستند و برای نتیجه گیری شرایط سختی داریم. با این وجود می‌خواهیم بین مدعیان قرار گرفته و در جمع تیم‌های بالای جدول باشیم.

رضاوند درمورد امیدواری اش برای دعوت به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی مانند من این است که برای تیم ملی بازی کند. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در جام ملت‌های آسیا مورد نظر کارلوس کی روش قرار گیرم. هافبک میانی تیم سایپا درباره تاثیر جدایی مهدی ترابی از این تیم روی کیفیت نارنجی پوشان پایتخت گفت: بدون شک مهدی ترابی از بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی ما است و غیبت او در سایپا تاثیر می‌گذارد، اما بازیکنان خوبی داریم و در صورت رسیدن به هماهنگی می‌توانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید: سایپا ۳ - سپیدرود رشت صفر / شاگردان دایی در صدر جدول لیگ


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار