سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر فوتبال نبود هیچگاه روبه روی دوست خوبم خداداد عزیزی نمی ایستادم و این موضوع به ذات فوتبال ارتباط دارد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از پیروزی تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: بازی بسیار سختی را برابر تیم سپیدرود رشت تجربه کردیم و تا دقیقه 44 این دیدار تمام تلاش هایمان به در بسته خورد و خدا را شکر می کنم که توانستیم گلزنی کنیم و نیمه دوم را نیز به دنبال آن با گل اولمان بهتر و روان تر برگزار کنیم.

دایی ادامه داد: نتواستیم گل های زیادی را بزنیم و همانطور که گفته ام  همیشه دیدارهای اولمان سخت است. تیم  فوتبال سایپا نمی تواند بگوید با یک دیدار خوب است یا بد و این موضوع در هفته های پنجم به بعد مشخص خواهد شد. پیروزی اولمان را به بازیکنان تیم تقدیم کردیم و از دوست خوبم خداداد  عزیزی نیز که سرمربی تیم فوتبال  سپیدرود رشت است عذرخواهی کردم. اگر فوتبال مجبورم نمی کرد هیچگاه رو به روی دوستانم نمی ایستادم و این ذات فوتبال است که نمی گذارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارتباط با حضور نیافتن رضا اسدی در ترکیب این تیم گفت: دلیل حضور این بازیکن در ترکیب تیممان مشکلات انضباطی او است و می خواهیم تکلیفش را با باشگاه مشخص کند. ما اجازه نمی دهیم بازیکنی به زور در تیممان نگه داشته شود و باید بگویم این بازیکن متعهد بوده و قرار داد رسمی با سایپا دارد اما متاسفانه چند وقتی است دوستان به  اصطلاح مدیر برنامه هر روز تلاش می کنند تا این بازیکن را تحت تاثیر قرارداده و به گفته خودش به لیگ های فوتبال یونان و دانمارک ببرند تا به فوتبال حرفه ای خود ادامه دهد.

دایی در پایان افزود: او در باشگاه حاضر شد، اما به تمرین نپرداخت . برای من مهم است تا بازیکنی که از هر رده سنی برای تیم تلاش می کند بها داده شود و تا زمانی که این بازیکن تکلیفش را با باشگاه مشخص نکند من به اینگونه رفتار خود ادامه خواهم داد.


بیشتر بخوانید:

سایپا ۳ - سپیدرود رشت صفر + حاشیه‌ها

۳ امتیاز شیرین برای شاگردان برانکو در دیدار افتتاحیه/ سایپا صدرنشین شد

درویش: از پیروزی برابر سپیدرود به خود نمی بالیم/ لیگ برتر را به خوبی آغاز کردیم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم سایپا پس از پیروزی برابر سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار