مدیر عامل تیم فوتبال سایپا گفت: تیم سایپا به همراه بازیکنان جوان تیم خود توانست به پیروزی خوبی دست یابد.

درویش:از پیروزی برابر سپیدرود به خود نمی بالیم/لیگ برتر را به خوبی آغاز کردیمرضا درویش مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با توجه به اینکه تیم های لیگ برتری هنوز به بهترین وضعیت خود نرسیده اند اما سایپا توانست شروع خوبی را داشته باشد و موقعیت های بسیاری را در جریان بازی برای خود داشته باشد، در حالی که حریف تیممان تنها یک موقعیت داشت. ما موقعیت های زیادی را نیز گل نکردیم و پنالتی به دست آمده را هم به تیرک دروازه حریف کوبیدیم.

مدیر عامل باشگاه سایپا در ادامه گفت:ما از برد تیم سپیدرود رشت به خود نمی بالیم و این تیم تازه تشکیل شده است و زحمت بسیار زیادی را تا رسیدن به این موقعیت کشیده اند .ما نیز بازیکنان جوان و تازه نفسی را در اختیار داریم و آن ها می توانند این روند را ادامه دهند.

درویش در ارتباط با مسئله پیوستن الله یار صیاد منش به باشگاه استقلال بیان کرد:کسی چیزی را به من نگفته و این چنین بحثی وجود ندارد.همه باید به سوی ما آمده و با تیم ما به عنوان مسئول انتقال این بازیکن جلساتی را برگزار کنند.

مدیر عامل باشگاه سایپا در ارتباط با تبلیغات محیطی گفت:سازمان لیگ برتر باید این موضوع را پیگیری کند و به گفته خودشان از هفته آینده حامی مالی این فعالیت را بر عهده خواهد گرفت.

درویش درباره با کادر تیم فوتبال سایپا گفت:کادر تیممان تکمیل است و جای خالی نیز در تیم ما دیده می شود اما ما بیشتر از 10 نفر بازیکنان جوان و تیم های ملی فوتبال را در اختیار داریم.برای مثال طبق دستور علی دایی در دیدار امروز نخود کار با 17 سال سن به عنوان شاید جوان ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال به میدان رفت.همچنین در هر مکانی که علی دایی حضور داشته باشد بی شک بازیکنان جوان نیز باید حضور داشته باشند و در ارتباط با جذب بازیکنان خارجی نیز شخص علی دایی به عنوان سرمربی تیم سایپا تصمیم گیرنده است .با  توجه به شرایط مالی باشگاه نیز دایی بیشتر تلاش می کند تا صرفه جویی هایی را انجام دهد و  بازیکنان با مبلغ های بالایی که در نظر داشتند را به دلیل شرایط مالی و همچنین فعالیت به نفع باشگاه رد کردند.


بیشتر بخوانید:

سایپا ۳ - سپیدرود رشت صفر + حاشیه‌ها

تركيب احتمالى استقلال مقابل پيكان

۳ امتیاز شیرین برای شاگردان برانکو در دیدار افتتاحیه/ سایپا صدرنشین شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل باشگاه سایپا پس از نخستین پیروزی لیگ برتر هجدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار