سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: مدافع و مهاجم شش‌دانگ نداریم، درحال حاضر نیز بازیکن خوبی نیست که آن را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: دیروز هم گفته بودم که کار بسیار سختی داریم. سه هفته است که کار را آغاز کرده‌ایم اما از دقیقه 65 کم آوردیم. شرایط تیم سایپا خیلی بهتر از ما بود. سایپا تیم و ساختار خوبی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند. به دایی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشند.

عزیزی درباره عملکرد داوری اضافه کرد: قول داده‌ام که درباره داوری حرف نزنم، اما فکر می‌کنم داور با حسین کعبی لج کرده بود. داور ابتدا خطای کعبی را نگرفت اما بعد توپ به پای حریف خورد و بعد خطا را اعلام کرد. من نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم هرچند الان اعتراض به داوری مد شده است.

او اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم ما در دو سه هفته آینده بهتر می شود. سایپا 2 ماه تمرین کرده است و ما از 3 هفته پیش تمرینات خود را آغاز کردیم. فکر می‌کنم با گذشت 2 بازی و رسیدن به 5 تا 6 هفته تمرین شرایط بهترین پیدا کنیم. همانطور که شاهد بودید تیم ما تا دقیقه 60 خوب بازی کرد اما پس از آن کارش سخت شد. این به دلیل نبود بدنسازی مناسب است. بازیکنان از لحاظ بدنی کم می‌آورند. وقتی بازیکنان از نظر بدنی دچار مشکل می‌شوند به مغزشان فشار می‌آید. سایپا تیم خوبی است و در فصل گذشته موفق به کسب سهمیه آسیایی شد. کار ما در این بازی سخت بود.

سرمربی تیم سپید رود به پرتاب صندلی از سوی هواداران این تیم اشاره و بیان کرد: آن ها هواداران سپیدرود هستند و از ما توقع دارند. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. طبیعی است که ناراحت شوند. دایی چند سال است که مربیگری می‌کند و نتایج خوبی گرفته است، امیدوارم شرایط ما هم بهتر شود. تماشاگر خیلی درک نمی‌کند که ما تنها 3 هفته کار خود را آغاز کرده‌ایم و نتوانستیم بدنسازی مناسبی داشته باشیم. مشکل مدیریتی داشتیم و بازیکنان استرس داشتند. برخی از آنها روز گذشته پول گرفته‌اند، اما این دلیلی بر خوب بازی نکردن آنها نیست، تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

عزیزی درباره جذب بازیکنان جدید افزود: به دنبال بازیکن هستیم اما بازیکنی نیست که بخواهیم آن را جذب کنیم. تیم‌های بزرگ بازیکنان خوب را به خدمت گرفته‌اند. از تیم نظرمحمدی بازیکنانی هستند که با ما تمرین می‌کنند که اگر خوب باشند و بتوانند به ما کمک کنند آنها را به تیم اضافه خواهیم کرد. کوروش ملکی را همین طور به خدمت گرفتیم. مدافع و مهاجم شش‌دانگ نداریم، اما الان بازیکن خوبی نیست که آن را بگیریم، اگر شما بازیکنی می‌شناسید معرفی کنید.

او ادامه داد: جذب بازیکنان خارجی با رقم‌های بالا به خدمت بگیریم، سخت است. سقف قرارداد تیم سپیدرود 500 میلیون تومان است و ما با این رقم‌ها تیم خود را بستیم. امیدوارم مدیران باشگاه سپیدرود بیشتر پول دهند تا بتوانیم بازیکن بگیریم.

 


بیشتر بخوانید:  سایپا ۳ - سپیدرود رشت صفر + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات عزیزی درباره بازی با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار