تیم هندبال ناحیه دو کرمان که صعود خود را از قبل مسجل کرده بود، به عنوان تیم دوم گروه خود امروز مقابل چهارمحال و بختیاری به میدان می رود.

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: مسابقات دانش آموزان پسر قهرمانی کشور دیروز در تبریز پیگیری شد و چهره تیم های صعود کننده به دور دوم این رقابت ها مشخص شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره متوسطه اول روز سوم خود را پشت سرگذاشت و تیم هندبال ناحیه دو کرمان که صعود خود را از قبل مسجعل کرده بود، برای سرگروهی به مصاف تیم همدان رفت و با اختلاف یک امتیاز با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ مغلوب شد و به عنوان تیم دوم گروه خود امروز با چهارمحال و بختیاری بازی دارد.

زاده تقی در بخش دیگری از سخنانش به رقابت های بسکتبال دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: تیم بسکتبال سیرجان، نماینده استان در مسابقات آموزشگاه های کشور در ادامه ناکامی های خود در سومین بازی خود برابر تیم بوشهر  شکست را پذیرفت و از گردنه رقابت ها حذف شد.

رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با شرکت 4 هزار نفر در مقطع دوره اول متوسطه در رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال، در مقطع دوم متوسطه در رشته های بسکتبال و فوتسال و در مقطع ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال به میزبانی تبریز در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ب

مسابقات دانش آموزان پسر قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.