معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: در تابستان سال جاری، پایگاه های اوقات فراغت در سطح استان پذیرای 140 هزار دانش آموز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود معزی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به رشد 9 درصدی پایگاه های اوقات فراغت در استان بیان داشت: این پایگاه ها در تابستان سال جاری 140 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهند.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور 35 هزار نفر از آن ها در مناطق کم برخوردار به صورت رایگان از آموزش بهره مند می شوند تصریح کرد: نخستین کاروان امید ورزشی در شهریور ماه 97 به مدارس مناطق کم برخوردار اعزام خواهند شد.

معزی به برشمردن برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی پایگاه های اوقات فراغت پرداخت و افزود: کلاس های آموزشی پایگاه های اوقات فراغت در رشته‌های متنوعی شامل؛ شعر، داستان‌نویسی، گویندگی، قصه‌گویی، کارگردانی، بازیگری، رباتیک، مسابقات ورزشی، فیلم و نمایش برگزار می‌ شوند.

این مقام مسئول غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خوزستانی را الزامی دانست و مهم ترین اهداف پایگاه های اوقات فراغت را آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت های زندگی به دانش آموزان و اعتلاء فرهنگ کار و تقویت روحیه نشاط و شادابی آن ها عنوان نمود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان به حضور 370 هزار دانش آموز استان در المپیاد فرهنگی، ورزشی مدارس در سال تحصیلی گذشته اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده دانش آموزان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای طی سال گذشته رتبه سوم کشور را استان خوزستان به ارمغان آوردند.

محمود معزی با اشاره به اعزام کاروان امید ورزش دانش آموزی خوزستان از شهریور ماه 97 در قالب 40 گروه ورزشی به مدارس مناطق کم برخوردار گفت: با ایام اقدام ضمن توسعه فعالیت های حوزه تربیت بدنی، به دنبال کسب رتبه های برتر ورزشی در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

حضور دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.