شهردار بردسکن گفت: پارک مشاهیر برای نخستین بار در کشور در این شهرستان احداث می‌شود.

پارک مشاهیر در بردسکن احداث می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  محمد حسین مدیح با بیان این که اعتبار این پروژه در بودجه سال جاری شهرداری دیده شده است، افزود: کلنگ این طرح در سطح 4 هکتار طی سال جاری به زمین زده خواهد شد و اکنون در حال تهیه طرح مذکور هستیم.

وی ادامه داد: این پارک در کنار سوله بلوار دانش آموز احداث خواهد شد.

شهردار بردسکن با اشاره به مراحل پایانی چندین پروژه مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ازمنابع شهرداری و دولتی گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان سه گانه سوزکارخانه آسفالت، پروژه پیاده رو خانواده، نصب باسکول و اتاق فشار شکن، احداث سوله 120 تنی سیمان و کارخانه تولید جدول پرسی را نام برد.

وی ادامه داد: با راه اندازی پروژه‌های مذکور تا 50 سال آینده درحوزه زیرساخت‌های شهری مشکلی نخواهیم داشت.

مدیح یکی از علل تاخیر در اجرای پروژه پارک خطی شهید دلشاد در مقابل تکیه ابوالفضلی را کمبود آب برای مصرف مصالح اعلام کرد و گفت: دو پروژه میدان بسیج و گود روباز پارک، ولی عصر، تکمیل شده و طی هفته آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از برگزاری نهمین همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در 11 مرداد ماه جاری به میزبانی بردسکن خبرداد.

مدیح به سکونت گاه‌های غیر رسمی در شهر بردسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشاور، طرح آن را تهیه کرده است که پس از تایید نهایی در ستاد بازآفرینی، اعتبار لازم به این مهم تخصیص پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام// ه.ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.