مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از همکاری چشمگیر مشترکان دیماندی در طرح‌های مدیریت بار و پیکسایی در تابستان۹۷ خبر داد.

همکاری چشمگیر مشترکان برق سنگین آذربایجان غربی در طرح‌های مدیریت بار برقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ نادر اشرف پور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر همکاری مشترکین دیماندی در طرح‌های مدیریت بار و پیکسایی در تابستان۹۷ از نظر تحویل فرم رشد چمشگیری داشته و بیش از ۹۵ درصد فرم‌های همکاری در سامانه مدیریت بار کشور نیز ثبت اطلاعات شده است.
اشرف پور با بیان اینکه بیش از ۳۲۵۰ مشترک دیماندی و غیر دیماندی نسبت به تحویل فرم‌های همکاری پس از مطالعه و تکمیل آن اقدام نموده اند، گفت: ۲۶۵۳ فرم در تعرفه کشاورزی، ۲۹۰ فرم همکاری در طرح‌های صنعتی، ۱۴۰ فرم در بخش اداری، ۶۰ فرم در بخش سایر مصارف،۸۰ فرم در همکاری جایگاه‌های CNG و ۱۰ فرم در خرید برق مولد‌های اضطراری تا ۱۵ تیرماه جاری ثبت شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: اکثر مشترکین دیماندی بر اساس ضوابط اجرایی مدیریت بار و در بازه زمانی توافق شده در تابستان۹۷ همکاری موثری در کاهش پیک و مدیریت مصرف با صنعت برق استان داشته باشند.
ایشان به اهمیت همکاری بیش از ۳۰۰۰ فقره مشترک کشاورزی دارای کنتور هوشمند آب و برق اشاره و اظهار کرد: اگر فقط نیمی از این تعداد بطور متوسط ۳۰ کیلووات در ساعات پیک همکاری داشته باشند، حداقل ۴۵ مگاوات صرفه جویی در پیک بار اتفاق می‌افتد و لذا همکاری مشترکین کشاورزی اعم از گروه ۳ الف. و۳ ب. و۳ج فوق العاده مهم و تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تصریح کرد: بازدید از محل مشترکین و استفاده کنندگان انرژی برق اعم از صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری وجایگاه‌های CNG، مساجد، شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی و ادارات و سازمان‌های عمومی غیر دولتی بخصوص بانک‌ها در قالب کارگروه‌های نظارتی برای نواحی ۲۰ گانه شرکت در اولویت بوده و راهنمایی و ارائه توصیه‌های لازم در خصوص بهینه سازی و مشارکت در کاهش پیک به منظور مدیریت اضطراری بار، بصورت روزانه در حال انجام است.
انتهای پیام/ح

تحویل فرم‌های همکاری توسط ۳۲۵۰ مشترک دیماندی و غیر دیماندی برق در آذربایجان غربی

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.