آدم‌نژاد گفت: 8 پروژه عمرانی از جمله سالن روادید مسافران خارجی و ساختمان آتش‌نشانی امروز افتتاح شد.

افتتاح سالن روادید در فرودگاه امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در مراسم افتتاح 8 پروژه عمرانی _ توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح 8 پروژه عمرانی در کشور هستیم، گفت: پروژه اول درب آهن ساختمان فرودگاه امام خمینی(ره) بود که در گذشته به دلیل نامناسب بودن شرایط، بسیاری از مأموران نیروی انتظامی با مشکل مواجه بودند که خوشبختانه این ساختمان به اتمام رسید و از هفته آینده تجهیزات در این ساختمان مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه دوم مربوط به اپرون کارگو بود که این پروژه توسعه‌ای با متراژ 10هزار متر مربع سعی خواهد کرد که پوزیشن‌های مختلف هوایی را هدایت کند.

آدم‌نژاد تصریح کرد: عمر این پروژه 25 سال است و با راه‌اندازی و افتتاح این پروژه موضوعات داخلی و مشکلات مربوط به گمرک برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی یادآور شد: تمامی بخش‌های زیرساختی این پروژه با بهترین کیفیت آماده شده و بارها از طریق این اپرون می‌توانند به را حتی جابه‌جا شوند.

آدم‌نژاد تاکید کرد: متاسفانه برخی از بارها مانند گوشت‌های منجمد به لحاظ زمانی با مشکل مواجه می‌شدند که خوشبختانه با طراحی و ساخت انبارهای یخچالی جدید سعی خواهیم کرد این مشکل را در این پروژه‌‌ها برطرف کنیم.

وی از افتتاح ساختمان آتش‌نشانی با متراژ هزار و 200 متر خبر داد و گفت: تمامی تاسیسات حرارتی و آب‌رسانی این پروژه‌ها فراهم شده و با افتتاح این پروژه مشکل ما در بخش خاموش کردن آتش برطرف می‌شود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) همچنین از راه‌‌اندازی سالن روادید برای مسافران خارجی خبر داد و گفت: در گذشته سالن روادید یک سالن باریک و کوچکی بود که در شأن مسافران خارجی نبود اما هم اکنون با افتتاح سالن جدید 2هزار و 300 متری مسافران خارجی می‌توانند به راحتی روادید خود را از آنجا تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار