سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۷میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای روستائیان اختصاص یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نورا سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به نهاد‌های حمایتی این استان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: ۱۰۴ میلیارد تومان از مبلغ ذکر شده به کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان برای ایجاد چهار هزار و ۱۹۲ فرصت شغلی اختصاص یافت.

وی افزود:همچنین هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی و ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان برای ایجاد ۵۹۷ شغل تخصیص یافت.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: دستور العمل و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری به این استان ابلاغ شده و همان روند برای اشتغالزایی خانوار‌های تحت حمایت سازمان حمایتی که نیازمند حمایت بیشتر هستند در نظر گرفته خواهد شد.

نورا ادامه داد: پیشنهاد شده افرادی که تحت حمایت سازمان‌های حمایتی نیستند و در نوبت حمایت قرار دارند در اولویت استفاده از این تسهیلات قرار گیرند.

انتهای پیام/گ

اعتبار برای اشتغالزایی روستائیان سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار