دو هزارو 879 طرح در استان زنجان در سامانه کارا ثبت شده و برای 500 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

ثبت دو هزار 879 طرح در استان زنجان در سامانه کارابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مجموع تسهیلات اشتغال روستایی برای استان 200 میلیارد تومان است گفت : در مرحله اول 100 میلیارد تومان از مبلغ مذکور ابلاغ‌شده است.

یوسفی افزود: به 500 نفر از متقاضیان، تسهیلات پرداخت شده که معادل 50 درصد مبلغ ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی برای استان است .

وی با اعلام اینکه دو هزارو 879 طرح در استان زنجان درسامانه کارا ثبت شده و این طرح ها در کمیته‌های فنی اشتغال شهرستان‌ها و استان موردبررسی قرارگرفته است، افزود: در مجموع 535 میلیارد تومان طرح تصویب‌شده که‌ این میزان دو برابر اعتبارات استان در این طرح است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است.

یوسفی افزود: پس ازنام نویسی دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست‌ها را بررسی و به بانک‌های عامل بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی وامید، بانک کشاورزی و پست بانک‌ها ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ن

 

تسهیلات اشتغال روستایی برای استان 200 میلیارد تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.