در روز میلاد عالم آل محمد (ص)، آستان مصفای رضوی گلباران و چراغانی است و بوی عود و عنبر و گلاب از همه صحن‎ها و رواق‎ها به مشام می‎رسد.

حرم مطهر رضوی غرق در نور و سرور و شادمانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛امروزبه میمنت 1291 مین سال ولادت سراسر نور امام رضا (ع) زائران زیادی از دور و نزدیک در حرم ملکوتی این امام همام گردآمده‎اند و با زمزمه «رضا رضا» و دیدگانی مملو از اشک شوق وارد حرم امام مهربانی‎هامی شوند.

از همه خیابان‎های منتهی به حرم نیز نوای ملکوتی «رضا رضا» به گوش می‎رسد، همه جا شربت و شیرینی پخش می‎کنند.

چندین هزار خادم در اینروز فرخنده لباس نوکری بر تن کرده تا به زائران حضرت شمس شموس خدمت کنند و از سوی دیگر شبکه‎های رسانه ملی و جهانی به صورت زنده در حال انعکاس حال و هوای با صفای حرم امام مهربانی‎ها هستند تا این صحنه‎های شادی و معنوی را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

بهشت ایرانیان امروز مملو از عاشقان و ارادتمندان به ساحت پاک خاندان پیامبر نیکو گفتار است، صحن انقلاب اسلامی هم صبح امروز  هنگام نوای نقاره‎خانه شور و حال غیر قابل توصیفی پیدا کرد.
 
تعویض پرچم هم از برنامه های صبح امروز حرم مطهر رضوی بود که با شکوه خاصی با حضور خیل عظیم زائران ومجاوران برگزار شد.
طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته ویژه برنامه‎های جشن روز میلاد امام رضا (ع) از صبح امروز در رواق امامخمینی آغاز شده ودر حال برگزاری است.

انتهای پیام//ا.س
 

جشن و شادمانی در حرم مطهر رضوی

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.