معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان شهریورماه است.

آخر شهریورماه پایان مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حمید کلانتری صبح سه‌شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: سفر‌های استانی با هدف بررسی و پیگیری موضوع توسعه اشتغال روستایی در دستور کار داریم و در بوشهر هم این موضوع دنبال می‌شود.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آخر شهریورماه پایان مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی در کل کشور در نظر گرفتیم و امیدواریم شاهد رونق اشتغال در روستا‌ها باشیم.

وی به اهمیت فعالیت تعاونی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بخش تعاون یک حوزه مردمی و از میان مردم برخواسته است که می‌تواند به خوبی در خدمت جامعه باشد و همبستگی و بهره وری را ارتقا دهد.

کلانتری تصریح کرد: تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی در هر شهرستان عامل سودآوری با محوریت افزایش تولید و صادرات است و حتی می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای غلبه بر مشکلات نیازمند اتحاد و تلاش بیشتر هستیم، خاطرنشان کرد: نیاز امروز حوزه اقتصاد و تعاون کشور هم گرایی و همبستگی است.

انتهای پیام/م

مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان شهریورماه است

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.