بانوی فارسی به عنوان برترین داور فوتبال بانوان کشور معرفی شد.

هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه  برترین‌های سال فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار و برترین‌ها با نظر کارشناسان معرفی شدند،گفت: در این مراسم سلطنت نوروزی از استان فارس در بخش فوتبال بانوان، به عنوان بهترین داور فوتبال ایران معرفی شد.

وی افزود: سلطنت نوروزی به تازگی و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای قضاوت در مسابقات زیر ۱۶ سال دختران آسیا نیز انتخاب شده بود.

سلطنت نوروزی در بهمن ماه سال ۱۳۹۰، پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره داوران الیت در مرکز کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی توانست عنوان داور الیت را برای بانوان ایرانی به ارمغان بیاورد.

این داور شیرازی قضاوت در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا در فیلیپین، مسابقات غرب آسیا در امارات متحده عربی و مسابقات کشور‌های عربی در بحرین را در کارنامه خود دارد.

همچنین شاهین مجیدی بازیکن فصل گذشته فجر شهید سپاسی شیراز بهمراه فرشید پاداش از باشگاه شهرداری ماهشهر مشترکا آقای گل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شدند.

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته یک، کادر فنی تیم‌های لیگ برتری، پیشکسوتان فوتبال، تعدادی از هنرمندان و کارشناسان حضور داشتند.

انتهای پیام/ن

معرفی بانوی فارسی به عنوان برترین داور فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار