بنار گفت: به دلیل عدم تعیین حریم مشخص برای شهرستان فیروزکوه، گردنه گدوک در این شهرستان مورد بهره برداری و استفاده استان مازندران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال بنار نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران در جلسه شورای استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: گردنه گدوک یکی از نقاط پرتردد و مهم در این شهرستان است و از نقاط اصلی محور فیروزکوه-مازندران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توسعه مراکز خدماتی در این منطقه گفت: با وجود اینکه گدوک در محدوده شهرستان فیروزکوه قرار دارد، اما استان مازندران در این منطقه حضور پررنگ و قابل توجهی دارد.

بنار با اشاره به لزوم تعیین دقیق حریم استان مازندران و فیروزکوه و مازندران در این منطقه افزود: ادامه این وضع منجربه درگیری‌های زیاد و نارضایتی مردم منطقه خواهد شد.

نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران گفت: کاروانسرای شاه عباسی منطقه گدوک یکی از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان فیروزکوه است که متاسفانه مورد اشغال راهداری استان مازندران قرار گرفته و از آن به عنوان پارکینگ ماشین آلات راهسازی استفاده می‌شود.

وی تعیین حریم فوری استان مازندران و تهران را در این منطقه خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۳:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام از نظر جغرافیایی قاعدتا باید د حوزه ی فیروزکوه قرار گیرد و بعد از اتمام گردنه ،حوزه ی مازندران شروع شود
-
حسین
۰۷:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
هیچ درگیری بین مردم نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
فیروزکوه قبلا جزو مازندران بود.گدوک هم جزو مازندران است.هم از نظر فرهنگی و هم از نظر فاصله گدوک و فیروزکوه به مرکز مازندران نزدیکتر است تا به مرکز استان تهران.