رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: حدود 33 میلیارد و 508 میلیون تومان برای جبران خسارت تلفات دام ها و جایگاه های دام در مناطق زلزله زده پرداخت شده است.

شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران، مبلغ 21 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت تلفات دام و براساس مصوبه دیگری هیاً ت محترم وزیران مبلغ31 میلیارد و 800 میلیون تومان برای بازسازی اماکن دامی و مزارع پرورش ماهی و تلفات ماهی اختصاص یافت.

وی گفت : با تلاش شبانه روزی خسارت 11689 جایگاه دامی پرداخت شده و مبلغ 21 میلیارد و 664 میلیون تومان در حوزه خسارت جایگاههای دام پرداخت شده است.

شهبازی افزود : در جریان زلزله کرمانشاه 16305 راس دام سبک و 687 راس تلفات دام سنگین تلف شدند که در این راستا، مبلغ9میلیارد و 783 میلیون تومان برای جبران خسارت دام های سبک و برای تعداد 687 راس تلفات دام سنگین نیز مبلغ2میلیارد و 61 میلیون تومان پرداخت گردید.

وی افزود : در جریان زلزله کرمانشاه، 168مزرعه استخر پرورش ماهی خسارت دیده و ماهیان زیادی تلف شدند که مبلغ 3میلیارد و 338 میلیون تومان نیز در این قسمت تخصیص و به خسارت دیدگان پرداخت شد.

شهبازی گفت : مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تا کنون نسبت به تشکیل حدود 24000 فقره پرونده اقدام نموده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران زلزله کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.