استاندار خراسان رضوی گفت: سال گذشته در استان خراسان رضوی با وجود همه مشکلات دو میلیارد دلار صادرات وحدود 700میلیون دلار واردات انجام شده است.

افزایش 35 درصدی صادرات در سه ماهه نخست امسالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان درگز با اشاره به افزایش 35 درصدی صادرات در سه ماهه نخست امسال افزود: هیچ کمبودی در تامین ارز مورد نیاز بخش تولید و واردات نداریم.

رشیدیان افزود: به منظور تنظیم بازارو جلوگیری از افزایش نامتعارف کالا‌های اساسی در سه ماهه اول امسال 5 هزار تن برنج و روزانه بین 4 تا 15 تن گوشت قرمزدر استان عرضه شده است.
 
وی تصریح کرد:در خصوص سایر کالا‌ها از قبیل: آرد، روغن و شکر نیز به همین صورت عمل شده وبه منظور جلوگیری از تخلفات 132 هزار موردبازرسی انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت از کالای ایرانی، صرفا به حوزه صنعت محدود نمی‌شود، بلکه تمامی حوزه‌ها را هم در بر می‌گیرد.

رشیدیان افزود: بدین منظور ارتقا کیفیت کالا‌ها و خدمات، کاهش هزینه‌های تولید، توجه به بازار‌های هدف و توسعه دیپلماسی اقتصادی از دیگر مصادیق حمایت از کالای ایرانی است.

انتهای پیام//م. ص
برچسب ها: صادرات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.