مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به توسعه صادرات و سرمایه گذاری بیشتر صنایع پیشرو تأکید کرد.

صنایع پیشرو برای توسعه صادرات و سرمایه گذاریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهندس مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: صنایع پیشرو در ایجاد اشتغال، رشد سرمایه گذاری و رونق اقتصادی بسیار موثر است و در نهایت واحد‌های صنعتی را به توسعه بیشتر صادارت سمت می‌دهد.

وی افزود: واحد‌های صنعتی و تولیدی با پتانسیل‌های مختلفی که دارند باید در راستای توانمندی بیشتر خود به صادرات تلاش ویژه‌ای کنند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد:صنایع پیشرو با توجه به ارزش افزوده بالایی که دارد در بحث صادرات بسیار می‌تواند موفق عمل کند و نیز محرک خوبی برای صنایع وابسته بشمار می‌رود.

مهدی زاده مقدم گفت: یکی از مهمترین اهداف ما کمک و تبدیل واحد ها‌ی کوچک تولیدی به واحد‌های بزرگ صنعتی و توانمندسازی آن‌ها است.

وی افزود: پیشبرد اهداف بدون برنامه ریزی در توسعه کسب و کار میسر نیست و سرمایه‌گذاری در این زمینه مرتبط در بازار‌های جهانی باشد.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: برای حضور و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی مستقردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی مزایای ویژه و برنامه‌های حمایتی دولت تدبیر و امید اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم گفت: فراهم کردن حضور برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی همراهی با صاحبان صنعت و تسهیل در ایجاد سرمایه‌گذاری آن‌ها زمینه ساز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعتی و تولیدی استان شده که بصورت پیوسته ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام// ف.ح
 
 

صنایع واحد‌های صنعتی را به توسعه بیشتر صادارت سوق می دهد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.