معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : 100درصد اعتبارت عمرانی شهری جذب شده و سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند موجب سرعت‌بخشیدن به پروژه‌ها و طرح‌ها شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : 100درصد بودجه اختصاص یافته دولت به استان به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی جذب شده و این پروژه‌ها در دستور کار شهری است.

وی گفت: پروژه غیر‌هم‌سطح امام خمینی با چهار پل هم‌سطح و 2 پل سطح یک، نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد.

وی برنامه زمانبندی این پروژه را 2 ساله اعلام کرد و افزود: این پروژه هم‌اکنون در حال انجام است.

سالاری روند ساخت و ساز تقاطع امام‌ حسین(ع) را خوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه نیز با چهار پل روگذر و همسطح و همچنین 400 میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه قطار شهری کرمانشاه را هزینه‌بر توصیف و بیان کرد: 350 میلیارد تومان از اعتبارات ریاست جمهوری برای سه سالن آن اختصاص داده شده که شهرداری نیز‌ 350 میلیارد تومان به آن اضافه کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه در فاز نخست از طاق‌بستان تا میدان آزادی است تمام تمرکز اعتبارات برای روسازی و تجهیز و ساخت ایستگاه‌ها متمرکز شده و کار ایستگاه‌های M3 و M8 شروع شده که امید است طی این سه‌سال این فاز به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در راستای رفاه حال مردم و ایجاد فضای سبز پروژه سراب قنبر منتظر جذب سرمایه‌گذار است، گفت: شهرداری این اختیار را دارد که با جذب بخش خصوصی برای رفاه شهروندان و ایجاد درآمد بیشتر، امکانات بهتری را برای مردم کرمانشاه فراهم کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پروژه غیر‌هم‌سطح امام خمینی نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.