فرماندار ثلاث باباجانی گفت:ثلاث باباجانی جز شهرستان های پیشرو در ثبت نام کارت الکترونیکی وارادات کالا برای شهروندان است .

خدادادی فرماندار ثلاث باباجانی  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت: در بحث واردات  در بازارچه های مرزی مانند  شیخ صله  شهرهای مرزی تا عمق 20کیلومتری بر اساس مصوبات جدید می توانند از در امد بازارچه منتفع می شوند و کارت های الکترونیکی  برای تردد افراد صادر شده است و ثلاث باباجانی جز شهرستان های پیشرو در ثبت نام شهروندان است .

وی ادامه داد: ثلاث باباجانی جز  شهرهایی است که قدمت زیادی ندارد و از سال 81کمتر دو دهه قدمت دارد.

خدادای گفت: با پیگیری های انجام شده با استاندار کرمانشاه 38 روستا امسال مشکلات گاز ان ها حل می شود و اقدامات مشاوره و پیمان سپاری انجام شده است .

وی بیان کرد :در حوزه اب هم4میلیارد و 200میلیون تومان از محل زلزله برای ابرسانی روستاها و زیر ساخت ها به ثلاث باباجانی اختصاص یافته است.

وی به احداث پروژه راهسازی اشاره کرد و گفت: با جلساتی که با مدیر راه و شهرسازی استان کرمانشاه داشتیم از روستای هلول به بابا کوسه جاده ای احداث می شود که بیش از 38 کیلومتر از مسیر ثلاث به کرمانشاه کاهش می دهد و تردد به بازار چه شیخ صله نیز راحتتر خواهد شد .

وی گفت:12 کیلومتر این راه توسط دو پیمانکار در حال ساخت است و تا قبل از شروع فصل بارندگی کار به اتمام می رسد.

وی گفت:بازارچه شیخ صله در سال گذشته به صورت یک طرفه از سوی کشور عراق بسته شد و با پیگیری های فراوان استاندار کرمانشاه با کنسولگری عراق طرف عراقی مجاب شد و بیش از یک ماه است که بخش واردات فعال شده است در بحث واردات هم تا عمق 20کیلومتری بر اساس مصوبات جدید شهرهاس مرزی از در امد بازارچه منتفع می شوند.

وی گفت:2میلیاردو 200میلیون تومان برای زیر ساخت های این بازارچه اختصاص یافته است و راه وشهرسازی کار فرمای این پروژه در حال کار است و باتوجه به خسارت زلزله به بازارچه 2میلیارد تومان نیز از محل زلزله به بازسازی بازارچه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ز

2میلیاردو 200میلیون تومان برای زیر ساخت های این بازارچه اختصاص یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.