معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی همواره در کنار حضور مقتدرانه خود در خزر ، ابلاغ کننده پیام صلح و دوستی به کشورهای حاشیه خزر است.

جمهوری اسلامی همواره پیام آور صلح و دوستی در خزر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار حمزه علی کاویانی روز دوشنبه در مراسم بدرقه ناوگروه اعزامی ناوگان شمال به مسابقات جام دریا اظهار داشت: اهمیت اینگونه سفر‌ها و اعزام ناوگروه‌ها به کشور‌های همسایه علاوه بر ابلاغ پیام صلح و دوستی، تداوم امنیت در خزر را به دنبال دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان کشوری تاثیر گذار در خزر حضور داشته است.

دریادار کاویانی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای ایجاد جنگ روانی در منطقه تاکید کرد: خوشبختانه نگاه هوشمندانه و درایت مقام معظم رهبری ما را به سمتی هدایت می‌کند که علاوه بر اینکه اتفاقی برای کشور نیافتاده بلکه اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: در ۱۵ سال اخیر هرجا آمریکایی‌ها ورود کردند نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی با اقتدار ظاهر شده و همواره نیز پیروز بودند و این امر بیانگر تدابیر ویژه رهبری در مدیریت بحران‌ها است.

دریادار کاویانی با اشاره به حضور دومین بار پرسنل نیروی دریایی در مسابقات جام دریا خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود نیرو‌های اعزامی به این مسابقات بهترین امتیاز را در این مسابقات کسب کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در کشور میزبان به اهتزاز درآورند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: ایران کشوری است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و باید رفتار و کردار نیرو‌های نظامی این نظام مقدس در کشور میزبان به گونه‌ای باشد که اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد.

دریادار کاویانی با تاکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی در طول این سفر و برگزاری مسابقات بر هرکاری اولویت دارد تصریح کرد: نیرو‌های اعزامی به این مسابقات سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند و باید در مسائل امنیتی و رفتاری و همچنین حضور پررنگ در مراسم مذهبی و عقیدتی در کشور میزبان اهتمام بیش از پیش داشته باشند تا نشان دهند نیروی نظامی جمهوری اسلامی همواره جوان و انقلابی است.

صبح دوشنبه برای دومین بار متوالی ناوگروه ناوگان شمال متشکل از دو ناوموشک انداز جوشن و پیکان به مسابقات بین المللی جام دریا در جمهوری آذربایجان اعزام شد

ناوگروه اعزامی به مسابقات جام خزر در بندرماخاچ قلعه جمهوری خودمختار داغستان روسیه در سال ۲۰۱۷ موفق شده بود پس از کشور روسیه مقام دوم رقابت‌های جام دریا را از آن خود کند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ستاد منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر ساحلی مستقر است.

انتهای پیام/ز

ایران پیام آور صلح و دوستی در منطقه

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.