نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تولید مناسب و باکیفیت برای بهبود اقتصاد کشور یک ضرورت است.

تولید باکیفیت مد نظر باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت: دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد جو روانی و جنگ اقتصادی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: با توجه به فشار‌های موجود، امروز کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و همگان باید در خدمت نظام و انقلاب باشند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای تولید مناسب و با کیفیت خاطرنشان کرد: از موضوعات مهمی که در عرصه اقتصادی باید مد نظر باشد، مدیریت صحیح توزیع و اخلاق اسلامی است.

لزوم رعایت اخلاق در عرصه اقتصادی

وی با بیان اینکه تولید با کیفیت باعث می‌شود تا تحریم‌های خارجی‌ها اثرگذار نباشد، ادامه داد: تولید باکیفیت زمینه‌ساز رشد اقتصادی در سطح کشور می‌شود و دستاورد‌های بسیار زیادی در پی خواهد داشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه به نقش مهم اخلاق در عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود: اخلاق در اقتصاد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در تمام شئون مراعات شود و در صورت بی توجهی به آن متضرر می‌شویم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: عقلانیت تدبیر اقتصادی این است که اخلاق در کار و تولید مراعات شود و کمیت و کیفیت کالا و شیوه تعامل دارای روح مردم گرایی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.