امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین نقشه جامع فرهنگی کشور گفت: برای بومی سازی این نقشه بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان بوشهر یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

بومی سازی استانی نقشه جامع فرهنگی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه مقابله در جنگ اقتصادی دشمن با اتحاد و انسجام مورد تاکید است اظهار داشت: صبر و تحمل مردم در تامین آب آشامیدنی، مشکلات برقرسانی و دیگر حوزه‌ها نشان از بصیریت و هوشمندی و بزرگی مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، شرایط انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی را ویژه دانست و تاکید کرد: همگان باید در این شرایط در خدمت انقلاب با تلاش مضاعف باشند تا بتوان از گردنه کنونی عبور کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فعالیت فرهنگی نیاز به برنامه‌ریزی علمی و دانشی دارد گفت: دانش روانشناسی و اجتماعی در برنامه‌های فرهنگی نقش آفرینی دارد که در این راستا معرفت و آگاهی، توانمندی و مهندسی نیاز برنامه‌ریزی فرهنگی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری از نام‌گذاری فرودگاه بوشهر به نام شهید ابوتراب عاشوری خبرداد و بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده، فرودگاه بین‌المللی بوشهر به نام شهید عاشوری تعیین می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، به تدوین نقشه جامع فرهنگی کشور پرداخت وگفت: برای بومی سازی این نقشه بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان بوشهر یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر بروز رسانی نقشه جامع فرهنگی افزود: مدیریت فرهنگی باید از شرایط ویژه استان جلوتر باشد تا بتوان در حفظ فرهنگ جامعه تلاش کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از دست اندرکاران جشنواره زیرسایه خورشید خاطر نشان کرد: استان بوشهر در این عرصه در سطح ایران و جهان رتبه برتر کسب کرده که نشان از فعالیت دست اندرکاران جشنواره زیرسایه خورشید است.

انتهای پیام/م

نقشه جامع فرهنگی کشور بومی‌سازی استانی می‌شود

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.