رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضائی استان در چارچوب قوانین و مقررات از معین های اقتصادی استان کرمان حمایت حقوقی،قضائی می نماید.

تجلیل از اقدامات استاندار سابق کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،"یدالله موحد" رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز اول مردادماه در دومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضاء و علیرضا رزم حسینی،استاندار سابق کرمان برگزار گردید، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب یک الگوی حکومت جدیدی در کشور ما مستقر شد که ماهیت نظام، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و زورگویی در کل دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان واستکبارجهانی این ماهیت و نظام را بر نمی تابد و همواره در جبهه های مختلف باجمهوری اسلامی ایران در ستیز بوده، تصریح کرد: اکنون نیز این دشمنی ادامه دارد و امروز جنگ اقتصادی است و استکبار با تمام قوا جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی راه اندازی کرده است.

موحد تصریح کرد: شیوه مقاومت در این مبارزه و جبهه الگویی است که مقام معظم رهبری تعریف کردند که همان اقتصاد مقاومتی است که راهکاری ماندگار در جبهه اقتصادی است و اگر عمل نشود خیلی کار بر مردم سخت خواهد شد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان بیان کرد: افراد لایقی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کرده اند که آقای رزم حسینی استاندار سابق کرمان از جمله آنها هستند و ایده های جدیدی در اقتصاد مقاومتی داشتند و ایده های ایشان در سطح ملی مطرح شد که امیدواریم برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان توسط استاندار بعدی کرمان پیگیری شده و ادامه یابد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه گفت: راه اندازی جنگ روانی و نرم از دیگر کارهای دشمن است و شایعه پراکنی یکی از تاکتیک های آنهاست که اذهان مردم را درگیر دروغ های بزرگ می کنند که اتفاقا این شایعات متوجه افراد خدوم کشور است و استان کرمان نیز طی دو هفته گذشته درگیر دروغ های بزرگ و شایعات بی پایه و اساس شده است.

وی افزود: باید در عرصه جنگ نرم نیز هوشمندانه و با بصیرت به مقابله بپردازیم و در این راستا تکلیف رسانه ها سنگین است و باید این شایعات را خنثی و اذهان مردم را روشن کرده و تلاش دشمن را خنثی نمود تا موجب تزلزل در اعتماد عمومی نشود.

موحد در ادامه درباره مشکلات معین های اقتصادی استان کرمان در روند اداری گفت: دغدغه های معین های اقتصادی استان کرمان را پیگیری و برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

در این جلسه به پاس زحمات بی شائبه در راستای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، لوح تقدیری از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان به  رزم حسینی استاندار سابق کرمان اعطاء شد.

 

انتهای پیام/س

 

حمایت از  معین های اقتصادی استان کرمان در چار چوب قوانین و مقررات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار