رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل گفت: آمار تصادفات فوتی در معابر درون شهری این شهر نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ رحیم آقامحمدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود : قانونمندی رانندگان و اصلاح نقاط حادثه خیز در تحقق این هدف ارزشمند تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در این مدت 367 فقره تصادف جرحی در اردبیل رخ داد و در این تصادفات 395 نفر مجروح شدند که بیشتر آنها عابر پیاده هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل آمار جان باختگان حوادث رانندگی در چهار ماه اول سال جاری و در معابر درون شهری را پنج نفر ذکر کرد و گفت: در وقوع تصادفات جرحی و خسارتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب شاهد افزایش 34 و 31 درصدی هستیم.
آقامحمدی علت عمده وقوع تصادفات در معابر درون شهری را عدم توجه کافی به جلو دانست و تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی مصداقی از عدم توجه کافی به جلو بوده که رانندگان باید از این تخلف پرهیز کنند.


وی با اشاره به اینکه هدف از جریمه و اعمال قانون رانندگان متخلف، اصلاح رفتارهای ترافیکی است؛ اظهار داشت: پایبندی به اصول رانندگی ایمن و قانونمندی ضامن آرامش سفر و ارتقای ایمنی عبور و مرور است.

انتهای پیام/ع

تصادفات فوتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.