استاندار خوزستان از اجرای طرح محله محوری و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در کلانشهر اهواز خبر داد.

اجرای طرح محله محوری در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از بافت فرسوده منطقه کوی آل صافی اهواز و مناطق کم برخوردار شهرستان کارون که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت در جمع خبرنگاران بیان داشت: دولت تلاش جدی برای ساماندهی مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیرمجاز دارد و هفته گذشته نیز نشستی در این خصوص با رییس جمهوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه قرار است طرح محله محوری در سطح خوزستان اجرا شود تصریح کرد: اگرچه در این طرح محله جابجا می شود، اما با حفظ بافت فرهنگی و مسائل اجتماعی آن، استانداردهای زندگی در این مناطق رعایت خواهد شد.

شریعتی هدف سفر معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خوزستان را بازدید از بافت فرسوده و تصمیم گیری برای ساماندهی این مناطق عنوان کردو اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم در حل مسائل حاشیه ای اهواز تلاش مضاعفی داشته باشیم.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار کرد: با راه اندازی دفاتر تسهیل گری در این محلات سعی شده طرح های تفضیلی این مناطق نوشته شود و براساس آن اهداف خود را پیش ببریم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: توسعه زیرساخت های این مناطق به ویژه بحث آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است که به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

ساماندهی بافت فرسوده در برنامه دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.