فرماندار شهرستان حمیدیه از بازدید هیاتی از سازمان برنامه و بودجه کشور از بافت‌های فرسوده شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عاشور سواری‌پور، فرماندار شهرستان حمیدیه به بازدید جمعی از معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور از مراکز آموزشی و بافت‌های فرسوده این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: به منظور بررسی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده بازدیدی از بخش‌های عمرانی و آموزشی شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق در حمیدیه آسیب ‌دیده و فرسوده هستند تصریح کرد: این مناطق از نظر ایمنی خطر ساز هستند، به همین دلیل از این مناطق بازدید بعمل آمد.

سواری‌پور، محله کوی کارگران حمیدیه و همچنین آثار باستانی کوشک حمیدیه را از جمله مناطقی عنوان کرد که امروز از آن ها بازدید شد و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار حمیدیه هدف از این بازدید را مرمت و بازسازی آثار باستانی کوشک حمیدیه و همچنین بازآفرینی مناطق فرسوده شهری در بخش‌های مختلف این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کوشک حمیدیه جزء آثار ملی ثبت شده است، اظهار داشت: این اثر می‌تواند برای شهرستان جاذبه گردشگری داشته باشد و در این زمینه انتظار داریم سازمان آب و برق این جاذبه گردشگری را در اختیار میراث فرهنگی حمیدیه قرار دهد.

انتهای پیام/گ

بازدید مسئولان از بافت های فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.