مسئول دارالقرآن مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا از برگزاری مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان یگان‌های نیروی زمینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصطفی زمانی مسئول دارالقرآن مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان یگان‌های نیروی زمینی از ۳۱ تیر با حضور ۲۸۰ نفر از اعضای خانواده کارکنان یگان‌های نیروی زمینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات به مدت ۳ روز در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

مصطفی زمانی بیان کرد: این مسابقات در مرکز آموزش علوم و فنون استان فارس در حرم علی‌بن‌حمزه برگزار می‌شود و ویژه همسران و فرزندان کارکنان است.

مسئول دارالقرآن مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا اضافه کرد: در بخش فرزندان، این مسابقات در دو رده سنی بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال و در بخش همسران در دو مقطع دیپلم و فوق دیپلم به بالا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله استان‌های اصفهان، فارس و کرمان در بخش خواهران و برادران حضور دارند.

مسئول دارالقرآن مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا گفت: همسران کارکنان در همه رشته‌های مذکور در دو مقطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم به بالا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مصطفی زمانی گفت: فرزندان زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال کارکنان یگان‌های نیروی زمینی در رشته‌های تفسیر قرآن جزء ۱۸، قرائت و ترتیل و حفظ شرکت می‌کنند که در بخش پسران رشته اذان نیز اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ن

مسابقات قرآنی نزاجا در شیراز

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار