مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: شرکت حمل و نقل بار شهرستان رودبار جنوب به دلیل عدم رعایت مقررات حمل و نقلی به مدت دو ماه تعطیل شد.

۲ ماه تعطیلی برای شرکت حمل ونقل کالا در رودبار جنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به وظیفه ذاتی این اداره کل در زمینه سامان دهی و نظارت بر حوزه حمل و نقل کالا و مسافر معاونت حمل و نقل و اداره حقوقی این اداره کل با جدیت تمام با شرکت های متخلفی که بخواهند در روند حمل و نقل به موقع و سالم اختلال ایجاد کنند برخورد جدی خواهند کرد .

وی افزود: کمیسیون های ماده 11و12در جنوب استان کرمان با جدیت تشکیل و کارشناسان و اعضای کمیسیون پرونده های تخلف را بدون اغماض بررسی می کنند ٬ بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به طور مستمر از شرکت های حمل و نقل کالا ، نحوه صدور بارنامه، میزان اخذ کمیسیون مربوطه توسط شرکت، تراکنش مالی دستگاههای پوز شرکت بازدید به عمل می آورند.

مسعود جمیلی گفت:یک شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان رودبار جنوب به دلیل تضییع حقوق رانندگان و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله عدم پرداخت کرایه حمل و اخذ کمیسیون اضافی با رای کمیسون ماده 12به تعطیلی با نصب پلاکارد در محل به مدت 2ماه محکوم شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان تصریح کرد : برای 6 شرکت رای صادر و 2 شرکت هم جریمه نقدی شدند،یک شرکت به دلیل تضییع حقوق راننده و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی به مدت دو ماه تعطیل و پلمپ شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان باتاکید بر بر رعایت هر چه بیشتر قوانین و مقررات توسط شرکت ها در زمینه فعالیت های حمل و نقل کالا تصریح کرد : رانندگان می تواند تخلفات شرکت های حمل و نقل را به شماره 3000141ارسال کنند تا در کمترین زمان به این تخلفات رسیدگی شود.


انتهای پیام/س

تعطیلی برای شرکت حمل ونقل کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار