مسئولان آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اراک مسائل کاری را بررسی کردند.

نشست مسئولان پژوهشی منطقه ۶ دانشگاه‌های علوم پزشکی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نشست منطقه ۶ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات آموزشی و پژوهشی منطقه بررسی و راهکار‌هایی در زمینه حل مسائل ارائه شد.

این نشست با حضور روسا و مسئولان آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک، قم، قزوین، البرز، زنجان، و ساوه و خمین در اراک برگزارشد.

طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه این جلسه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ارتقاء و کیفی سازی مسائل آموزشی و پژوهشی را از اهداف نشست مسئولان پژوهشی منطقه ۶ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد.

تحقیق و پژوهش یکی از ارکان وزارت بهداشت

طاهراحمدی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش یکی از ارکان وزارت بهداشت و درمان است افزود: پژوهش و تحقیقات حرف اول را در بسیاری از جوامع میزند که با بالا بردن کیفیت پژوهش و تحقیقات اصولی و کاربردی باید تولید ثروت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به جای افزایش تعداد رشته‌ها و توجه به تا کمیت‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی باید کیفیت آموزشی و ارتقاء آن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار