سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین از تشکیل پرونده سلامت برای ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان خبرداد.

جواهری سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در این شهرستان برای بیش از صد هزار نفر پرونده سلامت تشکیل و در سامانه سیب ثبت شده است.

جواهری افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی از سوی مقام معظم رهبری مرتبط با سلامت در برنامه پنجم توسعه و توجه وزارت بهداشت، اطلاعات بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان خمین در سامانه سیب به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: ۳۳ هزار نفر جمعیت روستایی ۲۳ هزار نفر حاشیه شهر و ۵۱ هزار نفر جمعیت شهری در این سامانه با هدف تامین مراقبت‌های اولیه سلامت ثبت نام شده است.

خدمت گرفتن بیش از ۲۳ هزار نفر در طرح سلامت در شهرستان خمین

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به خدمت گرفتن بیش از ۲۳ هزار نفر در این طرح ادامه داد: با افزایش مهاجرت جمعیت روستایی به شهر‌ها و رشد حاشیه نشینی در جمعیت شهری نیاز دسترسی خدمات بهداشتی درمانی به صورت عادلانه یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت و درمان است که در شهرستان خمین در حال اجراست.

وی از کسانی که در شهرستان خمین پرونده بهداشتی درمانی آن‌ها ثبت نشده است، درخواست کرد: کسانی پرونده بهداشتی درمانی آن‌ها در شهرستان خمین ثبت نشده، با مراجعه به پایگاه‌های خدمات بهداشتی درمانی شهری و روستای برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.