معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر اعتبار مصوب سال ۹۷، اگر کاستی‌هایی در استان وجود داشته باشد از منابع دیگر برای رفع آن‌ها کمک می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: علاوه بر اعتبار مصوب سال 97، اگر کاستی هایی در استان وجود داشته باشد از منابع دیگر برای رفع آن ها کمک می‌کنیم و براساس برنامه زمانبندی در صورت نیاز کمک هایی برای این استان بسیج می‌کنیم.

وی افزود: با بررسی ظرفیت ها و کاستی های خوزستان در حوزه اعتبارات و بودجه، کمیته‌هایی برای کاستی‌های احتمالی که باید در برنامه و بودجه 98 برای خوزستان لحاظ کنیم را در نظر می‌گیریم .

نمکی عنوان کرد: خوزستان یکی از پراهمیت ترین استان های کشور در زمینه های مختلف کشاورزی، تولید، صنعت، میزان جمعیت، وسعت سرزمین و مسایلی که به نوعی چالش های استان است در کشور تلقی می‌شود.

وی افزود: در همه حوزه های مرتبط با بخش های مختلفی که سازمان برنامه و بودجه می‌تواند در استان خوزستان اثر گذاری داشته باشد مداخله می‌کنیم که می توان به حوزه های علمی به ویژه آموزش عالی و آموزش و پرورش، فرهنگ، ورزش، گردشگری، حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی اشاره کرد.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: همچنین در حوزه محیط زیست قرار است از فعالیت نیروهای وزارت دفاع برای خاموش کردن آتش در هور العظیم بازدید کنیم.

انتهای پیام/م

بررسی سهم خوزستان از بودجه کشور

برچسب ها: بودجه 97 ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار