رابطه جنجالی سامپائولی و بازیکنانش در طول جام جهانی همواره مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت.

مکالمه جنجالی مسی و سامپائولی فاش شدبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سامپائولی در نهایت پس از نتایج ضعیفی که در جام جهانی گرفت از هدایت آبی سلسته کنار گذاشته شد و حالا مکالمه‌ای جنجالی بین او و لیونل مسی توسط آریل سنوسیاین، ژورنالیست آرژانتینی فاش شده است.

در حقیقت این بازیکنان بودند که پس از اینکه اوضاع آرژانتین پیچیده شده بود و شرایط سامپائولی و آلبی سلسته دشوار بود، درخواست کردند که ملاقاتی بین دو طرف انجام شود. در این جلسه، صحبت‌های جالبی درباره سامپائولی مطرح شد. طبق ادعای سنوسیایین، بازیکنان خطاب به سامپائولی گفتند:" ما متوجه نمی‌شویم تو چه می‌گویی، دیگر به تو اعتماد نداریم. می‌خواهیم بر اساس یک ایده دیگر عمل کنیم. 


بیشتر بخوانید:مسی دیگر بی‌خیال جام جهانی شد!+عکس


سپس سامپائولی از ان‌ها پرسیده که آیا نظر خاصی راجع به تمرینات یا نحوه بازی تیم دارند که مسی پاسخ داده:" تو از من ده بار خواستی که دوست دارم کدام بازیکنان را به زمین بفرستم و کدام یک را نفرستم و من هیچگاه به تو اسمی نداده ام، اگر کسی را گفته ام جلوی همه بگو. "

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین که در این جلسه حضور داشت، از سامپائولی خواست که استعفا دهد. در این میان، سباستین بکاسسه، دستیار سامپائولی مانع این اتفاق شد و از او خواست به کارش ادامه دهد، ولی در نهایت سامپائولی از هدایت آرژانتین اخراج شد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

مکالمه‌ای جنجالی لیونل مسی و  سامپائولی توسط آریل سنوسیاین آرژانتینی فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.