نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کلید حل مشکلات جامعه رسیدن به کرامت انسانی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کلید حل مشکلات جامعه رسیدن به کرامت انسانی است ، گفت: اگر نور الهی بر اساس ایمان شخص بر او بتابد انسان زیبا و با کرامت می شود و از طرفی منجر به حل همه مشکلاتش خواهد شد.


وی افزود: اگر نور ایمان بر فقر و ثروت بتابد قطعا کرامت در رفتار انسان های فقیر و توانگر نیز نقش می بندد.


نماینده ولی فقیه ر خراسان جنوبی گفت: اگر به علم، نور ایمان بتابد انسان هایی همچون علامه مطهری و مصطفی چمران بوجود می آید در غیر این صورت بلاهای زیادی برای انسان رخ می دهد و کره زمین به زندانی بر او تبدیل می شود.


آیت الله عبادی افزود: نور ایمان اگر به انسان بی سوادی بتابد مقام او را از یک عالم درس خوانده هم بالاتر می برد و موجب می شود به کرامت انسانی برسد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه یکی از جاذبه های معنوی انسان عشق و علاقه به زیبایی ها است،گفت: برای بشر ابتدایی زیبایی از رنگ ها آغاز می شود تا به زیبایی اخلاقی و الهی می رسد.


آیت الله عبادی افزود: انسان وقتی زیبا می شود که نور ایمان بر او بتابد لذا اگر بخواهیم از مشکلات و ظلمات رهایی یابیم باید به دنبال نور ایمان الهی برویم.
انتهای پیام/ب


صحبت های نمیانده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.