خطیب جمعه بیرجند از تهدید کردن غربیه ها توسط رییس جمهور و مواضع جدید و سخنان انقلابی وی در قبال برجام تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبادیخطیب موقت جمعه ی بیرجند با بیان این مطلب و اشاره به انسجام عملی باید صورت گیرداینکه مثلث آمریکا اسرائیل وآل سعود باهزینه های میلیاردی بدنبال اغتشاش و بهم ریختگی داخلی در ایران هستند گفت: طبق صحبت رییس جمهور و تاکید بر انسجام ملی،همه ی گروهها وجناح های سیاسی باید بدنبال وحدت ملی باشیم.


وی  با تقدیر از تهدید کردن غربیه ها توسط رییس جمهور و مواضع جدید و سخنان انقلابی وی در قبال برجام، صحبتهای ترامپ را غیر کارشناسی خواند و گفت: اگر بخواهند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند، نفت منطقه هم صادر نخواهد شد.


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در بخشی از سخنانش هم با اشاره به تورم ،گرانی و شرایط اقتصادی کنونی کشور، مسبب بخشی از این وضعیت را نه مربوط به خروج آمریکا از برجام بلکه ناشی از سیاست های نادرست اقتصادی دولت و افزایش نقدینگی عنوان کرد و افزود: در این شرایط که دشمن بدنبال جنگ اقتصادی ست باید مدیران ناکارآمد را برداریم.


وی با انتقاد از عدم حمایت و اجرای رییس جمهور از مصوبه مجلس مبنی بر واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی به مردم و سرازیر شدن نقدینگی به سمت طرح های عمرانی افزود: تیم اقتصادی دولت در پیاده کردن اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبری ست هم نمره ی خوبی نگرفته و باید با برنامه ریزی قبلی و ایجاد ساختار اقتصادی برای مقابله با تحریم های پس ازبرجام ،تحریم ها را مدیریت و ازین مشکلات پیشگیری می کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی ضمن بیان این که تحریم ها و شرایط سخت فرصتی برای تصحیح قوه ی مجریه مقننه و قضائیه ایجادمی کند گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با مفسدان اقتصادی مماشات نکرده و محکم و قاطع برخورد کند.


خطیب موقت جمعه ی بیرجند همچنین ضمن گرامیداشت ۱۶تیرماه روز مالیات ،ازکارگزاران مالیاتی کشور و استان خواست حداکثر مراعات را نسبت به مردم استان که ازلحاظ اقتصادی ضعیف است داشته باشند.


وی ضمن تسلیت ۲۵شوال سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) بر بهره گیری از معارف غنی انسان شناسی خداشناسی و دین شناسی این امام همام تاکید کرد و ضمن گرامیداشت ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان بر آشنایی هرچه بیشتردنسل آینده با غنی ترین ادبیات جهان، ادبیات فارسی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

انسجام عملی ملی برای کشور در شرایط کنونی بسیار مهم است

برچسب ها: نماز جمعه ، خطیب جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.