ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره مند از ارز رسمی در سامانه 124 الزامی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  تهوری  رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همه تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات استان که از ارز رسمی بهره مند می شوند، باید نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات خود بر اساس ضوابط قیمت گذاری مصوب با ورود به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا ها وخدمات به نشانی www.124.ir قیمت کالاهای خود را وارد کنند.

 وی افزود: قیمت های اعلامی باید منطبق با ضوابط بوده و مسوولیت هرگونه مغایرت قیمت ها برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط است.

تهوری اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، شهروندان می توانند با شماره تلفن های 26200053 و 26200054 برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارائه اطلاعات و ثبت قیمت اقدام تماس گرفته و همچنین تخلف ها را از سامانه 124 برای پیگیری اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هر نوع خودداری از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون می شود.

وی بیان کرد: نظارت بر تولید، توزیع و قیمت کالاها و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییرات نرخ ارزی یکی از مهم‌ترین رویکردهای اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت جلوگیری از سودجویی در بازار است. 

انتهای پیام / ط آ

ثبت قیمت کالاها  در سامانه 124 الزامی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.