فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه مقابله با قاچاقچیان در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد گفت: ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگان و گناوه کشف شد.

کشف ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنگان و گناوه کشفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   سرهنگ پاسدار، ولی الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به مقابله با قاچاقچیان در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی و با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، مقابله با قاچاقچیان در ابعاد گوناگون در اولویت ماموریت‌های دریابانی قرار دارد.

وی از کشف گازوئیل قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با تلاش ماموران دریابانی دو محموله گازوئیل قاچاق در کنگان و گناوه کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر میزان قاچاق کشف را ۵۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل دانست و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران دریابانی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گناوه و ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در کنگان کشف شد.

سرهنگ رضایی‌نژاد از توقیف ۲ شناور در کشف قاچاق گازوئیل خبرداد و بیان کرد: در پی کشف گازوئیل قاچاق یاد شده ۲ فروند شناور توقیف و ۱۰ نفر دستگیر شد.

وی ارزش این محموله قاچاق را ۱.۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ماموران دریابانی استان بوشهر، در چهار ماه نخست امسال بیش از ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

انتهای پیام/م

سوخت قاچاق در کنگان و گناوه کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.