به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: با عنایت به راهبرد این سازمان مبنی بر بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدفگذاری دستیابی به رضایت مخاطبین، سرویس نوبت دهی آنلاین شعب بیمه ای راه اندازی شد.
وی افزود: این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضاها و تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و با گستره پوشش خدمات ٢٢ گانه تعریف شده است .
معیری تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی نسبت به اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری اقدام نمایند.
انتهای پیام/