امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر شهرستان فهرج گفت: بزرگترین افتخار ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی اینست که منصوب به ولایت و رهبری است.

نقش فعال روحانیون در زمینه وحدت بین شیعه و سنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مولوی عبیدالله شهیکی در دیدار با حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان ضمن اشاره به نقش فعال روحانیون در زمینه وحدت بین شیعه و سنی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از بزرگترین گناه است.

وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی اینست که منصوب به ولایت و رهبری است، اظهار داشت: روحانیون شیعه و سنی در منطقه یک دل و با هم وحدت دارند.

مولوی شهیکی در ادامه قرآن را از مشترکات بین شیعه و سنی نامبرد و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع در خواست داریم که جلسات قرآنی و محافل مشترک قرآنی با همکاری تبلیغات اسلامی افزایش یابد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر شهرستان فهرج گفت: الحمدالله از زمانی که امور اهل سنت به امام جمعه کرمان سپرده شده امور بهتر در حال انجام است لذا یکپارچگی شیعیان و اهل سنت در ایران مرهون تلاش های رهبر فرزانه انقلاب و علمای شیعه و سنی است.


انتهای پیام/س

 

مشترکات بین شیعه و سنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار