مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر اردبیل در قالب ۲۰۰ نفر از دانشجویان خواهر بسیجی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فاطمه رضازاده، مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان در اردبیل اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر اردبیل در قالب 200 نفر از دانشجویان خواهر بسیجی از مقابل دانشگاه علمی کاربردی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد تا از مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

وی بیان کرد: این کاروان برنامه ریزی شده تا به استان کردستان اعزام شده و پس از ورود به شهرستان بانه و استقرار در زائرسرای شهید نصراللهی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این کاروان بهره مند شوند که در مدت حضور شرکت کنندگان در قالب کاروان راهیان نور، راویان مستقر در این منطقه نیز رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در این منطقه جنگی را بازگو خواهند کرد.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل قرائت زیارت عاشورا و برگزاری مداحی و عزاداری را از برنامه های تدارک دیده شده برای این کاروان برشمرد و افزود: در کنار این برنامه ها، پیش بینی شده تا در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان حاضر در این کاروان نیز برنامه های مختلفی برگزار شده و آرمان ها و ارزش های شهدای والامقام به این افراد منتقل شود.

رضازاده گفت: دانشجویان در مدت حضور خود در این کاروان از مناطق عملیاتی بوالحسن و سیرانبند بازدید داشته و در رزمایش فرهنگی رزمی مردان آسمانی حضور می یابند تا از برنامه های هدفگذاری شده در قالب این کاروان بهره‌مند شوند.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب و مهم برای بازگویی ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: با این امر می‌توانیم بخش کوچکی از جان فشانی‌های رزمندگان را به شرکت کنندگان منتقل کنیم تا ترویج این فرهنگ در جامعه زمینه ساز شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در قالب جنگ نرم برای از بین بردن این فرهنگ در جامعه شود.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.