مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجوی استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی، مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل در جلسه هماهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل گفت: کاروان های دانشجویی راهیان نور امسال هم همچون سال های گذشته از دانشگاه های استان هرچه باشکوه تر عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

وی گفت: در سال ۹۵ یک هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل عازم این اردو‌های معنوی و ارزشی شدند و در سال جاری هم بنا بر این است که این ظرفیت حفظ شود و در برنامه ریزی این هستیم حضور دانشجویان در راهیان نور بیش از سال ۹۵ باشد.

مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل افزود: این اردوها در سه نوبت در روزهای چهاردهم، هفدهم و بیستم اسفند ماه و هر کدام از گروه ها ائم از خواهر و برادر به مدت 5 روز در مناطق حضور خواهند یافت و مدت زمان این اردوها در کل 5 روز می باشد.

صادقی با بیان اینکه حسن رفتار دانشجویان استان در کاروان های راهیان نور در کشور بی نظیر بود گفت: رفتار شایسته تمامی دانشجویان و مدیریت مدیران استانی بویژه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در سال 95 بین 31 استان مقام دوم کشوری در اردوهای راهیان نور و در سال 94 حائز مقام اول در کل کشور بودیم،امسال هم امیدواریم با حفظ کمیت و کیفیت این اردوها بتوانیم جایگاه خودمان را همچنان داشته باشیم.

وی افزود: کنگره های بزرگ شهدا هویت دینی و ملی ما هستند و همه داشته های ما از شهدا می باشد و همیشه مدیون آن عزیزان به پاسداشت خون های گرانبهایی که تقدیم کرده اند هستیم و وظیفه داریم در این مسیر الهی همه برای نظام و فراتر از نظام که مردم هستند خدمتگذار صادق باشیم.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.