220نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان نمین در قالب کاروان های راهیان نور با ۶ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شکرالله عبدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در مراسم بدرقه دانش‌آموزان شهرستان نمین به مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: معلمان امروز مجاهدان عرصه علم و ایمان هستند و همه مدیون و محصول این سنگرداران تعلیم و تربیت هستیم.

وی با بیان اینکه برای من دو کار بسیار ارزشمند بوده که عبارت است از بوسه زدن بر دستان پدران شهیدان معظم و دستان معلمان خودم،گفت: این اقدام سرمایه ارزشمندی بوده که برای تعالی جامعه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ را در بین دانش‌آموزان و آینده‌سازان نهادینه کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب بیان کرد: وظیفه همگان در حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خطیر و سرنوشت‌ساز بوده و باید در این زمینه به وظیفه و رسالت خود به شایستگی عمل کنیم.

عبدی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور تصریح کرد: در قالب این کاروان 220 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان نمین در قالب 6 دستگاه اتوبوس عازم سرزمین عشق و ایثار و شهادت شدند که به مدت دو روز در این مناطق حاضر خواهند بود.

 

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.