رئیس اداره بهزیستی درمیان از راه اندازی انجمن معتادان گمنام (NA) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قربان زاده رئیس اداره بهزیستی درمیان امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی انجمن معتادان گمنام (NA) در این شهرستان خبر داد و گفت:نشست هایی که این انجمن مردم نهاد برگزار می کند،حرکت ارزشمندی برای انگیزه سازی در افراد آزاده شده از چنگال اعتیاد است و تاکنون از فعالیت این انجمن استقبال خوبی شده است.


وی افزود:نشست های متعددی توسط انجمن معتادان گمنام برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان با بهره گیری از تجربیات افراد بهبود یافته بهبودی و سلامت خود را دنبال می کنند.

 

قربان زاده گفت:با توجه به اینکه جلسات این انجمن بعدازظهر و خارج از ساعت اداری برگزار می شود،اعضای انجمن با مشکل مکان مواجه هستند و نیاز اصلی گروه داشتن جایی مشخص برای انجام فعالیت است.


رئیس اداره بهزیستی درمیان افزود:انجمن معتادان بهبود یافته یک انجمن جهانی بوده و هدف اصلی آن انتقال پیام به جامعه است که هر معتاد یا هر کسی فکر می کند با مصرف موادمخدر مشکل دارد،می تواند قطع مصرف کند،تمایل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه ای برای زندگی پیدا کند.


شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات،از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد. 


شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
انتهای پیام/غ

انجمن معتادان گمنام در شهرستان درمیان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۸:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
می خواستم یکی ازجوانانی که ترک اعتیاد کرده وکاملا پاک شده باپسرم ارتباط موبایلی داشته باشدوباتجربیاتش بلکه بتوانداورا نیز پک به جامعه تحویل دهد