قربانی گفت: امیدواریم که دانشجویان دانشگاه آزاد به عنوان پرچم‌دار تمدن اسلامی حرکت کنند.

دانشگاه آزاد پرچم‌دار تمدن اسلامی استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قربانی مدیر تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد در همایش بانوان مومن انقلابی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه بیش از نیمی از دانشجویان و یک سوم هیئت علمی دانشگاه‌ها از میان بانوان هستند، گفت: باید شبکه‌های گوناگونی برای کم کاری آنها تشکیل شود تا فعالیت بانوان در حوزه دانشگاه و تشکلی افزایش پیدا کند.

مدیر تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این همایش اولین همایش برای گردآوری بانوان انقلابی و حل موضوعات آنها است، گفت: در هشت منطقه از کشور اردوهای حیات طیبه برقرار شده است و حدود 4 هزار نفر از بانوان در این همایش و اردوها شرکت کردند.

ایجاد مرکز آموزش مجازی تشکل‌های دانشجویی

وی در خصوص برنامه‌های این تشکل در آینده گفت: سیزدهم آبان امسال مرکز آموزش مجازی تشکل‌های دانشجویی به وجود می‌آید و با کمک این سامانه حدود 200 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه تشکیلاتی و سیاسی آموزش‌های لازم را می‌بینند.

قربانی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب همایش جمعی پژوهشی چهل ساله برگزار می‌شود، گفت: همایشی در شانزدهم آذر ماه امسال در خصوص پژوهش‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

مدیر تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد ادامه داد: همچنین 24 مرداد ماه پیش‌نشست تشکل‌های دانشگاهی با همکاری مجمع بیداری جهان اسلام برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاهی تمدن‌ساز است، گفت: امیدواریم که دانشجویان این دانشگاه به عنوان پرچم‌داران تمدن اسلامی بتوانند کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار