رهبر گفت: امروز کشور‌های غربی می‌خواهند دومین جام زهر را به رهبر انقلاب بنوشانند و بانوان در پشتیبانی از ایشان نقش مهمی دارند.

جعفری/هرگز نباید به وضع موجود رضایت دهیم/ کشورهای غربی به دنبال نوشاندن جام دوم زهر به رهبر انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بانوی مومن انقلابی که در سازمان مرکزی دانشگاه در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه باید زنان مومن بتوانند روحیه و تفکر انقلابی را در سراسر کشور و به ویژه دانشگاه‌ها به وجود آورند، گفت: نقش بانوان چه در پیدایش انقلاب و چه در استمرار آن بی‌بدیل و پررنگ بوده است و امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌توانیم نقش ویژه بانوان را مشاهده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نقش بانوان در بلوغ جامعه اسلامی بسیار پررنگ بوده است، گفت:‌ برای آنکه نقش زن تداوم پیدا کند و بتواند با توجه به تلاطم‌های موجود انقلاب را پیش ببرد نیازمند چندین شاخصه و ویژگی هستیم؛ روحیه بانوان انقلابی باید تقویت شود و پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیگیری شود.

وی در خصوص اهداف آرمانی در انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوی مومن انقلابی باید بتواند خود را به عنوان الگویی در جامعه معرفی کند و آن الگوهای مبتذل غربی را از کشور پاک کند. الگو بودن بانوان در جهان تابع اسلام است و باید الگوهای رایج اسلامی گسترش پیدا کند.

رهبر در خصوص ویژگی‌ و الگوهای بانوان مومن انقلابی بیان کرد: زن مومن باید در تراز انقلاب اسلامی بایستد و حافظ فطرت و اصالت خود باشد و این حفاظت از اصالت است که توانسته‌ است معجزه آفرین باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بانوی مومن انقلابی با حفاظت از شاخصه‌ها و فطرت و اصالت خود توانست در برابر فرهنگ مبتذل غربی بایستد.

بانوی مومن انقلابی پیش قدم در میدان‌های مبارزه

وی در خصوص استراتژی دشمن در برابر ایران اظهار کرد: امروز یکی از استراتژی‌های اساسی دشمن در برابر ایران گسترش یأس و ناامیدی در جامعه است، بانوی مومن بر تراز انقلاب باید در میدان‌های مجاهده و مبارزه پیش‌ قدم باشد.

رهبر در خصوص چگونگی پیش‌قدم شدن بانوان در میدان‌های مبارزه گفت: بانوی مومن باید خود را به علم و بصیرت و آگاهی برساند، زیرا اگر با بصیرت خود در میدان عمل وارد نشود، یأس و ناامیدی بر او غلبه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بانوی مومن انقلاب باید در جهان الگو و تاثیرگذار باشد، گفت:‌ تا رسیدن به تمدن اسلامی گام‌های زیادی را باید برداریم و برای رسیدن به این هدف صبوری پیشه کنیم زیرا بانوی مومن انقلابی تسلیم خواسته‌ غربی‌ها نمی‌شود.

وی تصریح کرد: صبوری و بردباری بانوان انقلابی باعث می‌شود که کشور در برابر فشارها تسلیم نشود امروز کشورهای جهان می‌خواهند دومین جام زهر را به رهبر انقلاب بنوشانند اما بانوی ایرانی باید کمک کند در برابر خواسته‌های بیهوده و سلطه‌گرانه غرب نایستد.

بانوان انقلابی پشتیبان قوی برای مقام معظم رهبری

رهبر با بیان اینکه پشتیبانی قوی برای رهبر معظم انقلاب هستیم، اظهار کرد: بانوان به عنوان سربازان جبهه مقاومت می‌توانند در برابر سلطه‌گران بایستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش بانوان در حفاظت از انقلاب گفت: بانوان انقلابی باید حافظ خون و نگه‌دارنده پرچم شهدا باشند و مسئولیت‌مدار و تکلیف‌مند حرکت کنند.

وی در خصوص پیشتازی بانوان در علم و فرهنگ اظهار کرد: بانوان می‌توانند نقش اساسی و مهمی را برای زنده شدن فرهنگ اسلامی بازی کنند و ما باید بتوانیم نقش هر یک از آنها را در جامعه مشخص کنیم؛ پیشتازی در عرصه علم و فرهنگ نیازمند برنامه مدبرانه و منسجم است که در همین راستا بانوان در دانشگاه آزاد باید به عنوان الگو در کشور و جهان باشند.

رهبر با بیان اینکه نباید به وضع موجود رضایت دهیم، گفت: رضایت ما به وضع موجود یعنی توقف و ناامیدی؛ باید همواره به سمت پیشرفت حرکت کنیم و دستیابی به قله‌های هدف در عرصه علم و فرهنگ باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود بر مردان و زنان ایران اسلامی
آخرین اخبار