محصول جدید شرکت شیائومی، Mi A2 که قرار است با اندروید One عرضه بازار شود، ارزانتر از حدی که انتظار می‌رفت به فروش رفت.

آغاز فروش گوشی Xiaomi Mi A2 ارزانتر از حد انتظاربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای اولی که شایعات قیمت 283 دلاری به فروش رسیدن گوشی Mi A2 از شرکت شیائومی به گوش رسید، همه کسانی که منتظر یک گوشی میان رده آن هم با سیستم عامل اندروید One بودند، نسبت به آن موضع گرفتند و گفتند این گوشی برای خریدن خوب نیست اما از امروز که فروش این گوشی‌ها به صورت رسمی و آنلاین آغاز شد، مشخص شد این گوشی با قیمت 190 تا 210 دلار ارزانتر از حد انتظار مشتریان خود است.

در هر صورت فروشگاه آنلاین AliExpress که Mi A2 را به فروش گذاشته است آن را با قیمت‌های ذکر شده خواهد فروخت.

Xiaomi Mi A2 دارای قابلیت‌هایی از جمله صفحه نمایش دارای بریدگی صدا و دوربین است که روی صفحه نمایش 5.84 اینچی آن قرار گرفته است و رزولوشن آن به 1080x22280 پیکسل می‌رسد. دوربین پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه است که به کاربر خود اجازه می‌دهد تا با آن فیلم‌های 4K بگیرد. Mi A2 همچنین با پردازنده Snapdragon 625 و رم 3 گیگابایتی کار خواهد کرد و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است که با قرار داشتن اسلات کارت حافظه این حافظه قابل ارتقا است.

این محصول شرکت شیائومی با این مشخصات قیمت 190 دلار خواهد داشت اما مدلی که 210 دلار به فروش خواهد رسید، درای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود و احتمالا معامله بهتری برای خریداران خواهد بود. هر دو مدل این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی تولید می‌شوند.

انتهای پیام/

فروش محصول جدید شیائومی آغاز شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار