مرحله دوم لیگ طناب کشی استان کرمان 12 مرداد ماه به میزبانی کوهپایه برگزار می شود.

رضا شهیدی، مسئول کمیته طناب کشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه اولین دوره ی لیگ طناب کشی استان پارسال انجام شد، گفت: در این لیگ، تیم ستارگان گوهر ریز جوپار قهرمان، کرمان نایب قهرمان و تیم پسران ماهان سوم شد.

سرمربی تیم طناب کشی استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون در حال برگزاری دومین دوره ی لیگ طناب کشی استان کرمان هستیم، افزود: در این لیگ 9 تیم طی سه مرحله به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.

شهیدی تصریح کرد: مرحله ی اول این لیگ به میزبانی ماهان انجام شد، مرحله ی دوم ماه آینده به میزبانی کوهپایه برگزار می شود و هنوز میزبان دور نهایی یعنی مرحله ی سوم مشخص نشده است.

وی یادآور شد: پس از برگزاری سه مرحله ی لیگ، بازیکنان برتر به تمرینات تیم طناب کشی استان دعوت می شوند.

شهیدی به نتایج مرحله اول این لیگ اشاره کرد و بیان داشت: در پایان مرحله ی اول دومین دوره لیگ طناب کشی استان کرمان براساس امتیاز و خطا، پسران ماهان 24امتیاز و 1خطا / بانک ملت کرمان 21امتیاز و 2خطا / شاهزاده ماهان 15 امتیاز و 0 خطا / کرمان موتور الف 13 امتیاز و 1خطا / کوهبنان 13امتیاز و 2خطا / کلمپه سرای مریم«کوهپایه»  12امتیاز و5خطا/ کرمان موتور «ب» 6 امتیاز و11خطا/ شهدای کوهپایه 2امتیاز و 4خطا و آبی پوشان 2امتیاز و 10خطا را کسب کردند.

شهیدی گفت: آرمان موفق، محمدشیخ، حسین زنگی آبادی و جواد خالقی در این مرحله، رقابت ها را قضاوت کردند.

مسئول کمیته طناب کشی استان کرمان با بیان اینکه لیگ های پارسال و امسال توسط کمیته طناب کشی استان کرمان برای اولین بار برگزار شد، افزود: مسابقات قهرمانی آسیایی و جهانی طناب کشی به صورت  مرتب و معتبر برگزار می شود اما هنوز هیچ جای دنیا به غیر از کرمان لیگ طناب کشی برگزار نشده است.

شهیدی با اعلام اینکه استان کرمان پارسال با انتخاب بازیکنان برتر از رقابت های لیگ تیم استان، قهرمان طناب کشی کشور در اهواز شد، تصریح کرد: امسال هم با برگزاری این لیگ، سکوی قهرمانی کشور در سال 97 دوباره در اختیار کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

نتایج مرحله اول لیگ طناب کشی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا سنگورزاده
۰۰:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
مسابقات خیلی سخت هستند خدم یکی از اعضای تیم کوهپایه هستم خواهشمندم.که رسیدگی بیشتر به این ورزش پهلوانی شود و درخاست دادن جوایز ارزنده برای قهرمانان هستم چون متحمل فشار زیادی هستند آسیبهای زیادی میبینند با تشکر به امید موفقیت برای تمامی ورزشکاران ایران
آخرین اخبار