به مناسبت "میلاد حضرت زهرا (س) مسابقات ورزش های همگانی جام کوثر " با حضور ۵۶ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری اداره تربیت بدنی و معاونت فرهنگی دانشجویی در محل سالن ورزشی این دانشگاه برگزار شد.

لطف الله درینی، مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه این رقابت ها در رشته های طناب کشی، طناب زنی و دارت انجام شد، ترویج فرهنگ ورزش، افزایش صمیمیت و همدلی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان کارکنان را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات  برشمرد.

وی گفت: در پایان در رشته ی طناب کشی، تیم معاونت فرهنگی دانشجویی با ترکیب سبا افشاری- زهرا محمدی -انوشه عسکر پور- پریسا توان -زهرا سیرفر اول شد و تیم های دانشکده بهداشت متشکل از کشور سنجری - مهسا اقدامی - حدیث گودری - فاطمه محمد رضا خانی - عفت خاوش و ستاد مرکزی با ترکیب مریم شریفی - سهیلا خوشاب -فاطمه خیاط زاده - پروین عطایی - الهام سالاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

درینی افزود: در رشته ی طناب زنی نیز مرضیه مشایخی از ستاد مرکزی ، نسرین امیر افضلی از معاونت دانشجویی و فرهنگی و مریم جلالی از معاونت پژوهشی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: در رشته ی دارت نیز ربابه دادگر از معاونت فرهنگی دانشجویی، سهیلا امیری و سمیه کمشکی از ستاد مرکزی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزش های همگانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.