رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل اعلام کرد : از دو هزار و ۲۰۰ مددجوی زیرپوشش بهزیستی این شهرستان ۷۰۰ نفر مستمری بگیر هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر ایمانیان امروز در نشست خبری با خبرنگاران از کمک ۹۳۰ میلیون تومانی خیران و مردم به مددجویان زیر پوشش بهزیستی آران و بیدگل خبر داد و گفت: ۶۴۰ میلیون تومان از این کمک ها نقدی و مابقی در قالب بسته های حمایتی برای مددجویان تحت پوشش بوده است.

به گفته وی ، در بخش کمک های دولتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان در قالب وجوه نقدی و غیرنقدی پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش اداره بهزیستی آران و بیدگل هستند، گفت: از این تعداد ۷۰۰ نفر مستمری بگیر هستند که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

ایمانیان در ادامه با اشاره به فعالیت اداره بهزیستی شهرستان در ایجاد اشتغال برای مدد جویان بهزیستی، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون۴۰ مورد اشتغال خانگی و ۱۰ مورد اشتغال خرد با اعطای وام های کم بهره به میزان ۴۰۰ میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان و سالمندان آران و بیدگلی در تمام ۱۱ روستای شهرستان مرکز توابخشی راه اندازی شده و امسال ۵۰ میلیون تومان برای این کمیته ها در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل وجود چهار مرکز توابخشی در سطح شهرستان را از دیگر خدمات خیران و بهزیستی شهرستان به مددجویان زیر پوشش بیان کرد و گفت: این چهار مرکز شامل مرکز سالمندان، اعصاب و روان، خیریه توانبخشی حضرت ابوالفضل و توانبخشی امید است.

 

انتهای پیام/م

نشست خبری رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.