نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سال گذشته ۱۰ هزار دفترچه بیمه برای اولین بار در منطقه آزاد اروند صادر شد.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ گفت: سال گذشته ۱۰ هزار دفترچه بیمه برای اولین بار در منطقه آزاد اروند صادر شد به این معنی که ۱۰ هزار نفر برای اولین بار وارد بازار کارشده‌اند که خبر بسیار خوبی است.

وی افزود: امروز شاهد شکوفایی صنعت در منطقه آزاد اروند هستیم و در بازدیدی که از شهرک صنعتی خرمشهر داشتم از نشاط و جدیتی که در این شهرک بود لذت بردم و امیدواریم همیشه این‌گونه باشد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان‌طوری که نسبت به ایران عزیز تعصب‌داریم باید نسبت به صنعت و اشتغال ایرانی هم متعصب باشیم و این کار نباید منحصر به همین سال باشد و با همین منطق نیز باید از کالای خوزستانی هم حمایت کنیم.

آیت‌الله حیدری افزود: این کار سبب می‌شود تا صنعتگران خوزستانی نیز دل به کار بدهند و این موضوع افزایش اشتغال و حل بسیاری از مشکلات را سبب می‌شود.

وی گفت: ما نیز نباید به این مشکلات دامن بزنیم و باید اولویت بیکاری را به نیرو‌های بومی بدهیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود: با توجه به مرزنشین بودن استان ما و اینکه مردم آبادان، خرمشهر و کل خوزستان در جنگ تحمیلی مقابل دشمن سینه سپر کردند باید کاری کنیم که به زندگی‌شان امیدوار باشند.

انتهای پیام/ د

صدور دفترچه بیمه

برچسب ها: اشتغال ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.